esmaspäev, 17. juuli 2017

Suur elumuutus

 Olles mõned kuud Postimehe meelelahutusportaalis Elu24 tegevtoimetajana tegutsenud, otsustasin teha enda jaoks suure muutuse ja liikuda edasi uutele jahimaadele. Mõned soovid olid veel täitumata, mida tõotas mulle Õhtuleht. Nimelt soovisin ma rohkem pildistada, ja just portreesid, ning kirjutada pikemaid lugusid paberlehe jaoks, istuda inimesega maha ja tema sisse vaadata, et teada saada, mis teda elus edasi viib, kannustab ja miks ta on just seal, kus ta hetkel tegutseb. Minu uus töökoht Õhtulehe reporterina sai alguse 22.mail ning olen selle aja jooksul kohtunud igati põnevate persoonidega.
 Kõige hiljutisem pikem lugu sündis moelooja ja stilisti Karolin Kuusikuga, kelle teine laps näeb ilmavalgust detsembri lõpus. Sain temaga kokku Viru keskuses ning rääkisime pikemalt juttu, millest sündis vahva artikkel lapseootusest ja selle väljakutsetest.

Muusik ja Miljardite ninamees Marten Kuningas rääkis lähemalt värskelt isaks saamise võludest ning nii nagu Karolin, ütleb ka tema, et pisipere aitab aega targemalt planeerida. Marteni ja tema bändi ajaplaneerimise tulemust saame varsti kuulda Miljardite uue albumi pealt, mis tuleb loodetavasti ja ilmselt välja sel sügisel. I'm a fan!
 Lisaks rääkis ossikükist lugu pidav muusik ka sellest, et talle meeldib elada maal, Tallinn on tema jaoks end kuidagi ammendanud ning ehk liiga närviline. Metsade vahel saab aega maha võtta ning mõtteid puhastada.



Üks minu esimesi pikemaid intekaid oli räpipundi Põhja-Tallinna endise lauljanna ja visalt soolokarjääri tegeva kauni Kerli Kivilaanega.
 Muuhulgas rääkis Kerli, et pisikeses Eestis on päris lihtne mõne paljastuse ja skandaaliga kuulsaks saada, aga tema sellist asja taga ei aja. Ilmselt on varsti kuulda tema uusi lugusid, sest ta on nüüdseks enda stiili aina rohkem leidmas.
 Need on siis mõned näited portreedest, mida paberlehe jaoks viimasel ajal jäädvustanud olen. Loodan, et põnevaid lugusid ning huvitavaid persoone tuleb mu teele veelgi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar