teisipäev, 11. juuli 2017

Kellele ei meeldiks ägedad autod?

 Kui suhte värskes alguses kuulsin, et mu noormees tegeleb miski autoklubiga, kus masinaid ägedamaks tuunitakse ja üles pildistatakse, siis oli mul suur eelarvamus. "Ilmselt miski osside teema," mõtlesin ma kohe rutates. 
 Teemasse aja jooksul rohkem süvenedes avastasin, et tegemist on hobiautode kommuuniga LowLifer ning asi on päris äge. Tüübid polegi ossid ja nad hängivad ka päris vahvate naistega, mitte poolpaljaste tibidega, kes kapotil aeg-ajalt seksikalt aelevad. No vabandust minu etteruttavat kujutlusvõimet!
 Juunikuus toimus LowLiferi korraldatud üritus Stancest, mida juba teist aastat pildistasin. Kui ma sinna nagunii lähen, miks mitte juba koos kaameraga! Igatahes on tulemus teie ees! Ja üks auto ägedam kui teine!
 Huvilised said omale cooli teemakohast nänni soetada ja ühele tüdruksõbrale kohaselt on ka minu kapis nüüd lisaks üks tuus valge autoteemaline särk brändilt Enthusia.










 Autosi jagus igale maitsele - oli madalaid ja nunnusid kabriolette, retrostiilis busse ja kandilisi bemme. Mul õnnestus poseerida ürituse kinni pannud ehk peaauhinna saanud isendi juures, mille omanik pärit Venemaalt.


 Unine ja magamata fotograaf Renee Altrov poseeris mulle oma vägevas valges hipibussis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar