pühapäev, 22. juuli 2018

Imelised koogid, ilusad inimesed ja fotokaamera

Tartust alguse saanud Tassikoogid avas 18. juulil Tallinna vanalinnas oma teise kohviku. Kohal oli mitmeid tuntuid nägusid ja säravaid inimesi, keda mul oli rõõm üles pildistada.  

Tassikoogitrendi maaletoojaks võib pidada kohviku asutajat ja omanikku Aljona Gorbatškovat, kes avas Tartus viis aastat tagasi esimese kohviku. Aljona ise ütleb, et tänaseks juba käibesõnaks muutunud "tassikook" on otsetõlge inglisekeelsest sõnast "cupcake". "Idee tassikooke tegema hakata sai alguse vestlusest Ameerikas elava sugulasega, kes rääkis, kui populaarsed need seal on," rääkis Aljona.
 Nagu paljud teist teavad, siis ma ei tarbi väga palju magusat. Kohvi sisse panen suhkurt väga harva ja kui, siis imevähe. Kooke ja šokolaadi ma koju ei osta kunagi ning restoranis magustoitu ei telli. See sündmus aga meenutas mulle, kui hea võib olla üks kook või makroon. Pistsin mõnuga terve koogi pintslisse ja järgmine päev veel mõnuga makroonid otsa ja olin ülimalt rahul.
 Kuna ma ei saa väga piimatooteid tarbida ja saia ka väga ei söö, siis lubas Aljona, et varsti saab mekkida kooke, mida ka mina tarbida saan. See on armas ja ubane kohvik Tallinna vanalinnas, kuhu lähen kindlasti tagasi!
 Noppisin vahvast peost välja kaadrid, mis on minu lemmikud. Vaata lähemalt, kes kohal käisid:
 Merilin Taimre, blogi Paljas Porgand autor.


 Reet Härmat ja Anu Saagim.

 Hans H. Luik tütre ja kohviku perenaisega.
 Getter Jaani võttis peole kaasa oma kalli vanaema.
 Minu lemmik outfit sel üritusel kuulub Kristjaanale. See pükskostüüm sobib nii kontorisse kui peole.
 Anne & Stiili tegevtoimetaja Kelly Kipper enda kujundatud koogiga.
 Ženja Fokin püüdis kogu tähelepanu endale erkpunase võrkpluusi ja päikeseprillidega.
 Hanna Martinson ja Getter Jaani



 Suvine Stella K. Wadowsky
 Lucine ja Ženja Fokin


 Olles juba ühe tassikoogi ära söönud, siis selle pidin edasi kinkima. Poseerimiseks aga ideaalne!
 Ed Labetski ja Beatrice. Beatrice on üks nendest naistest, kellega võiks miski vahva fotoseeria välja mõelda.

 Siin siis minu katsetus uue soengustiiliga. Kuidas meeldib? Kas võiksin seda veel proovida?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar