esmaspäev, 11. juuni 2018

Milline on täiuslik kodu?



 Olles Tallinnas aastaid elanud üürikorterites, käib mul iga natukese aja tagant peal hoog osta oma kinnisvara ja nautida elu päris oma kodus. See ei ole olnud loomulikult lihtne ja alati on olnud erinevad tagasilöögid, mis viinud selleni, et mul on nüüd taas uus hoog peal. See on ka pannud mind mõtlema, mida ma tahan. Mis on täiuslik kodu, mille eest pirakas summa välja käia?
Need olid ilmselt head mõtted, sest tõid minuni koostöö Domus Kinnisvaraga ning käisin uudistamas nende Natura Parkis olevat kahetoalist korterit. Rõõmuga veetsin seal pikemalt aega, et korda saata kodune fotoseeria. Natura Parki kauni arenduse kohta loe rohkem SIIN, aga pean ütlema, et tegemist on mõnusa kohaga looduses, kus on ideaalne näiteks pere luua ja linnulaulu saatel turvalises keskkonnas lapsi kasvatada. Need olid esimesed mõtted, mida koht minus tekitas. Teiseks see, et mul on vaja käbe load ära teha, sest piirkond asub Harku järve külje all.
Aga siiski, millist kohta osta? Minu peas on ideaalkorter kahe- või kolmetoaline. Seal võiks olla avar rõdu või terrass, kus saab päikest võtta, hommikuti kohvi juua ja meile lugeda. Ära ei ütleks saunast ja kindlasti peab ta olema heas korras, sest... Kas ma näen välja nagu oskaks kipsplaati seina panna?
Aga miks mitte hoopis kõrge stuudiokorter, kus on hea elada üksi või koos kaaslasega ning alles siis mõelda tulevikus suurema peale, kui vajadus peaks tekkima. Ei pea ju kohe omale terveks eluks elamist ostma, vaid mõelda ka sellele, et äkki oleks hea seda kunagi edasi üürida. Äkki tahan ma tulevikus hoopis linna külje alla või Pärnusse oma majja kolida? Seega peaks mõtlema praktiliselt...
Ma usun tegelikult, et eelkõige on täiuslik kodu see, kus on õige, turvaline ja hea olla. See on koht, kuhu lähed peitu raske tööpäeva eest või patja nutma, kui süda murtud. See on koht, kus veedad tuhaneid tunde Netflixi seltsis või sõpradega veini juues ning kõige tähtsam on see seletamatu aura ja vibe, mis tekitab kohaga sideme kohe, kui sinna sisse astud. See tunne on olnud mu Pärnu kodus ja nüüd otsin ka Tallinnas.

Kui rääkida veel Natura Parki kodudest, siis mulle väga meeldib, et sealsed majad on roheluse keskel - linnus laulavad lausa kurdistavalt ja korterid on ehitatud energiasäästlikult. Pole mõtet osta kohta, mis on viletsalt ehitatud ja soe õue plehku ära paneb.
Tähtis on ka hea ühendus kesklinnaga ning korralik ühistransport, mis õnnetud ja õnnelikud jalamehed linna ja koju viiksid.
Kodu, tööd, armastust otsides olen ma aga avastanud üht - midagi ei saa sundida, õiged asjad tulevad sinu juurde ise, siis kui on õige aeg ja sa selleks valmis oled. Kui mingi asi ei taha lihtsalt kuidagi sujuda, pank ei taha laenu anda või järjest head korterid nina eest minema lipsavad, äkki ei ole asjaks lihtsalt päris veel õige aeg? Igatahes kontrollin ma nüüd taas, kas mul on selleks õige aeg ja nunnu koht minuni jõuab :) Seniks arendan ma oma mõnusat Pärnu kodu.



Ahjaa, pildiseeria pildistas taakkord andekas Kermo Vahula, kelle kaamera ees end aina vabamalt tunnen. Fotod annavad edasi minu hommikut, mil ma ei saa kuidagi voodist välja, aga kui, siis venin rahulikult kohvi rüübates mööda korterit ringi, teen pika hommikusöögi ning seejärel sätin, et asuda asju ajama, tegusid korda saatma ja positiivset hoiakut säilitama väljakutsetele vastu astudes.
Pildistamisel kandsin ma mugavat ja ilusat La Famiglia Couture valget T-särki, mis sobib nii vabal ajal kui peol mind saatma ning Donna Nordica suvist õunarohelist kleiti.






4 kommentaari:

  1. Tere päev, minu nimi on Monica Roland Taist. Ma tahan tunnistada head laenuandjat, kes näitas mulle valgust pärast seda, kui 4 erinevat Interneti-laenuandjat siin meie maal petta said, lubavad nad kõik mulle pärast laenu maksmist mulle laenu anda. lõivudest, mis ei anna midagi ega anna positiivset tulemust. kaotasin kõvasti teenitud raha ja see oli kokku 13 300,00 eurot. Kui sirvisin Internetis sirvides ja nägin end võltsituna, kui sattusin tunnistusele mehe kohta, kes oli samuti kelmuse all ja sai lõpuks lingitud legitiimse laenufirmaga nimega Laenukrediit Asutused, kus ta lõpuks oma laenu sai, nii et otsustasin pöörduda sama laenufirma poole ja rääkisin neile siis oma loo sellest, kuidas mind on petnud 4 erinevat laenuandjat, kes ei teinud midagi muud, kui mulle siiski rohkem valu teha. Selgitan ettevõttele posti teel ja kõik, mis nad mulle ütlesid, ei nutnud enam, sest saan nende ettevõttes laenu ja olen ka teinud õige valiku nendega ühendust võtta. Ma täitsin laenutaotluse vormi ja tegin kõik, mida minult nõuti, ning see suurepärane härra Elijah juhitud Company Loan Credit Institutions Limited andis mulle laenusumma 160 000,00 eurot ja siin olen täna oma perega rahul, sest Credit Institutions Limited andis mulle laenu ja ma andsin endale lubaduse, et tunnistan Internetis, kuidas ma oma laenu sain. Kas vajate kiiresti laenu? võtke lahkesti ja kiiresti ühendust laenu krediidiasutustega laenu saamiseks e-posti aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com) või (Loancreditinstitutions@protonmail.com). Usun, et ka teised inimesed annavad tunnistusi selle sama ausa laenuandja kohta

    VastaKustuta
  2. Tere päev, minu nimi on Monica Roland Taist. Ma tahan tunnistada head laenuandjat, kes näitas mulle valgust pärast seda, kui 4 erinevat Interneti-laenuandjat siin meie maal petta said, lubavad nad kõik mulle pärast laenu maksmist mulle laenu anda. lõivudest, mis ei anna midagi ega anna positiivset tulemust. kaotasin kõvasti teenitud raha ja see oli kokku 13 300,00 eurot. Kui sirvisin Internetis sirvides ja nägin end võltsituna, kui sattusin tunnistusele mehe kohta, kes oli samuti kelmuse all ja sai lõpuks lingitud legitiimse laenufirmaga nimega Laenukrediit Asutused, kus ta lõpuks oma laenu sai, nii et otsustasin pöörduda sama laenufirma poole ja rääkisin neile siis oma loo sellest, kuidas mind on petnud 4 erinevat laenuandjat, kes ei teinud midagi muud, kui mulle siiski rohkem valu teha. Selgitan ettevõttele posti teel ja kõik, mis nad mulle ütlesid, ei nutnud enam, sest saan nende ettevõttes laenu ja olen ka teinud õige valiku nendega ühendust võtta. Ma täitsin laenutaotluse vormi ja tegin kõik, mida minult nõuti, ning see suurepärane härra Elijah juhitud Company Loan Credit Institutions Limited andis mulle laenusumma 160 000,00 eurot ja siin olen täna oma perega rahul, sest Credit Institutions Limited andis mulle laenu ja ma andsin endale lubaduse, et tunnistan Internetis, kuidas ma oma laenu sain. Kas vajate kiiresti laenu? võtke lahkesti ja kiiresti ühendust laenu krediidiasutustega laenu saamiseks e-posti aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com) või (Loancreditinstitutions@protonmail.com). Usun, et ka teised inimesed annavad tunnistusi selle sama ausa laenuandja kohta

    VastaKustuta
  3. Laenu saamise asemel sain oma juba programmeeritud tühja sularahaautomaadi kaardi, et võtta 30 päeva jooksul päevas maksimaalselt 5000 dollarit. Mul on selle üle nii hea meel, sest sain eelmisel nädalal oma enda kätte ja olen seda kasutanud 50 000 dollari saamiseks. Hr Mike annab kaardi välja vaid vaeste ja abivajajate abistamiseks, ehkki see on ebaseaduslik, kuid see on midagi toredat ja ta ei ole nagu teised inimesed, kes teesklevad, et neil on tühjad sularahaautomaadi kaardid. Ja keegi ei jää kaardi kasutamisel vahele. võta temalt oma, soovitan teda täielikult. Saatke talle lihtsalt e-kiri aadressil (blankatm002@gmail.com

    VastaKustuta
  4. PEAB LUGEMA: KUIDAS SAIN 275 000,00 USA dollari suuruse laenu sellelt suurelt ettevõttelt, mida nimetati laenukrediidiasutusteks

    Tere kõigile üle maailma, mina olen Abdur Raheem, Egiptusest Kairost. Olen kahe lapse üksikema ja jäin rahalisse olukorda ning pidin refinantseerima ja oma arved tasuma. Üritasin otsida laene erinevatelt laenufirmadelt, nii era- kui ka ettevõtetelt, kuid mitte kunagi edukalt ja enamik panku keeldus mu laenust, ei lange nende petturite ohvriks, kes nimetavad neid rahalaenuandjateks, nad on kõik kelmid, kõik, mida nad tahavad on teie raha ja te ei kuule neist enam kunagi, nad tegid seda mulle neli korda, enne kui seda krediidiasutustele laenu saamiseks esitati, kõige huvitavam on see, et minu laen kanti mulle üle 48 aasta pärast. tundi, seega soovitame teil võtta ühendust krediidilaenuasutustega, kui olete huvitatud laenude saamisest ja olete kindel, et saate need õigeaegselt tagasi maksta, võite nendega ühendust võtta WhatsAppi numbri kaudu: +393510483991
    E-post: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Krediidikontroll puudub, allakirjutanu pole ainult 2% intressimääraga ning paremate tagasimakseplaanide ja ajakavaga, kui teil on vaja tagatiseta laenu saamiseks ühendust võtta mõne ettevõttega, siis võtke ühendust laenukrediidiga asutused täna laenu saamiseks

    Nad pakuvad igasuguseid laenukategooriaid

    Lühiajaline laen (1_10 aastat)
    Pikaajaline laen (20_30 aastat)

    Ta pakub selliseid laene

    * Laenud kinnisvara ostmiseks Kodulaen ............., Ärilaen ........
    Võlgade konsolideerimise laen ....... Õppelaen .........., Ärilaen
    Ärilaen ......., Ettevõtte laen .............. Hüpoteeklaen
    ehituslaen ..... autolaen ........ hotellilaen .... isiklikud laenud..kinnisvaralaenud jne.

    E-post .......... (loancreditinstitutions00@yahoo.com) WhatsAppi number: +393510483991
    Kui rääkida finantskriisist ja peate olema finantskriisist vaba, siis on laenavad krediidiasutused õige koht, palun öelge neile lihtsalt, et Abdur Raheem juhib teie õnne ....

    VastaKustuta