neljapäev, 1. veebruar 2018

Life on a Catwalk

 Käes on 1.veebruar ja nüüd on paistab olevat õige aeg teha vahekokkuvõte sellest, mida põnevat on vahepeal toimunud. Nagu minu elus ikka, siis aina seiklused, palju tööd ja natukene punast vaipa. Niisiis alustasin ma jaanuarikuus tööd väljaandes Catwalk ning külastasin ka Eesti Muusikaauhinnad 2018 galat. Muusika on mu südames alati, hoolimata sellest, et ma enam muusikuid muusika teemal ei intervjueeri, aga EMA galal käik on ka hea siduda ilu ja punase vaibaga.
Niisiis, töö! 8.jaanuarist toimetan ma Catwalk.ee lehel ja olen ka samanimelise ajakirja peatoimetaja. Minu stiili- ja moesoovitusi saab nädalavahetusel lugeda nüüd LP veergudelt. Pean tõdema, et tööd on palju, Delfi juba asu ei anna, aga samas on väga tore ka ja tunnen, et olen oma elus õigel teel. Esimene nädal oli päris raske ja ka see, neljas, nädal on raske olnud, aga kõik on õige, kohanemine on täies hoos. 
Muide, mida soovite teie Catwalkist või minu blogist rohkem lugeda? Andke aga julgelt tagasisidet :) 
Kuigi muusika pole tööalaselt minu igapäevaosa (kui välja arvata see, et muusika saadab mind siiski kõlarites või kõrvaklappides kumisedes kõikjal), sain ma kutse EMA 2018 galale, kuna olen aastaid elanud kaasa Indivisioni tegemistele. Poisid olid nomineeritud elektroonikaalbumi kategoorias, ära ei võitnud, aga järgmine aasta ehk ikka! 

Loomulikult on galale vaja ilusat kleiti! Sel korral aitas mind välja DIANA ARNO moemaja, mille litritega hõbedane kleit paistis olevat lihtsalt nii mina! Avarat dekolteed tasakaalustas pikkus ning otsustasin sellele lisada kerget pungiliku joont võrksukkadega. Pean tõdema, et kartsin, et kleidi trukid annavad peo jooksul alla, aga midagi sellist ei juhtunud, ka järelpeol mitte.
Imelise meigi sain ma Kaubamaja M.A.C Cosmeticsi letis osava Liisi käe all, kes tegi mulle oivalise silmameigi. Kohe nii ilusa, et helistasin õele ja palusin tal kodust omale läätsed tuua, et prillid seda ära ei varjaks. Öeldakse küll, et tumeda silmameigi juures olgu hele huul, aga siiski tundus lõpptulemus kõige õigem.


Punasel vaibal saatis mind mu kallis õde Caroline, kes säras erkpunases H&Mi kleidis.
 Catwalk, moelava, punane vaip - kõik see on minu elus omavahel põimunud ning moodustanud koosluse ilu ja kauni disaini vahel. Niisiis, midagi tarka ka ehk lõppu. Kullakesed, kui unistate ja tahaksite midagi oma elus muuta, siis tasub see kõvasti välja öelda. Mina ütlesin kõvasti ja korduvalt omale armsatele inimestele, et tahaksin rohkem moeteemadega tegeleda. Kui sa oled selle juba universumisse valla lasknud ja signaali välja saatnud, siis ei lähe kaua, kui soovid täituvad!

 Viimane kaader pärineb järelpeolt Hilton Tallinn Park hotelli Olympicu kasiinost. Olin just suundumas tantsima ning otsustasin välimuse enne jäädvustada, kui ma selle ära rokin.
Ja ärgem unustagem, igal sündmusel võiks ja peaks naist saatma parfüüm, mis just tol õhtul tema meeleoluga sobib ja talle parima tunde tekitab. Tol õhtul ja ööl saatis mind Eisenberg Paris uus parfüüm seeriast "Les Orientaux Latins". See ida ja lääne kohtumist sümboliseeriv seeria on minu viimase aja lemmik ning riiulil kohtus teiste lõhnadega kuuest naistelõhnast esimene.

2 kommentaari:

  1. Kõik on nii ilusad kaadrid, kuid see viimane selfie... On ikka lausa selline, et pane seinale :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaah, no selfie on selfie, ise oled ikka enda kõige parem pildistaja :D ;)

      Kustuta