pühapäev, 10. detsember 2017

Õhtu täis ilu ja muusikat: võrratu Liis Lemsalu plaadi "+1" esitlus maagilises Helioses


Neljapäeval, 30. novembri õhtul esitles kaunis Liis Lemsalu maagilises Helios Hallis oma esimest eestikeelset ja väga personaalset albumit nimega "+1". Minul oli rõõm ja väljakutse olla seekord kohapeal mitte külalise rollis, vaid üks kahest ametlikust fotograafist.

Lauljanna Liis Lemsalu on minu silmis väga ilus inimene - väljast tõeline kaunitar ja seest väga armas. Seega ma olin ülirõõmus, kui ettepanek üks fotograafist olla mulle tehti. Minu peaks on üks salajane nimekiri vägevatest mitmetahulistest eesti naistest, keda soovin pildistada. Üks neist on Liis ja mõned korrad on ta mu kaamera ees olnud. 

 Tegemist on küll väga ilusa inimesega, aga sellest hoolimata ei ole tema pildistamine väga lihtne. Olen avastanud, et tuntud inimesed, kes tunduvad meie silmale pealtnäha täiuslikud, on enda suhtes ka aeg-ajalt kriitilised ja pole mitte iga pildiga rahul, mis neist tehakse. No ja mina naisena mõistan seda tegelikult väga hästi.
 Helios Hall oli kontserdi jaoks imeline koht ning on väga kihvti auraga. Kuidagi tekib seal seletamatult hubane ja mõnus tunne. Kahjuks on need ruumid suhteliselt jahedad ning hoolimata sellest, et live tõi kohale täismaja kuumasid inimesi, oli vaja mantlid, joped ja kasukad selga jätta. Peotuju ei rikkunud see sugugi ning kõik tundsid end muhedalt. Muide, soovitan sinna näitust Monet2Klimt vaatama minna, see on väga äge kogemus, kui pildid klassikalise muusika ja heliefektide saatel seintele ilmuvad ja su enda sisse, kunsti võlumaailma, tõmbavad.



„+1“ on album, mille tulekut on Liis väga oodanud ning millesse ta on ise ka väga palju lisaks laulmisele muusika ja sõnade kirjutamise näol panustanud. „Suur osa minust on läinud albumi “+1“ tegemisse. Tunnen, et olen oma suurepärase tiimi abiga suutnud lõpuks toota midagi, mis on 100% mina. Võimalik, et 100% mina ei sobi küll kõigile, kuid vähemalt olen enda ja teiste vastu aus,“ rääkis lauljatar albumist.


 Albumil lööb kaasa ka muusik Ott Lepland, kes kontserdil koos Liisiga viimase loona dueti esitas. Kuna rahvas oli nii pöördes, pidi lauljanna muidugi pärast lavalt lahkumist tagasi tulema ja mõned lisalood veel tegema.


 Enne esinemist pidas lauljanna kõne, poseeris fännidega ning jagas albumeid koos autogrammiga.


 Külalisi tuli esitlusele kohale seinast seina, enamus aga muusika valdkonnast.
 Särav lauljatar Tuuli Rand ehk Windy Beach.
 Vasakult teine I Wear* Experimenti trummar Mikk Simson ning Daniel Levi Viinalass koos kauni kaasa Eleriga.
 Prikes toimetav kaunitar Evely Ventsli
 Kokomo Collectioni disainer Mari-Liis Saretok ja produtsent Bert Prikenfeld.
 Pärnust pärit duo, Noortebändi võitnud Rainer Ild.
 Raadio 2 saatejuht Margus Kamlat ja peatoimetaja Kristo Rajasaare.
Lauljatar Merlin Purge, muusik Val Tvoar ehk Tarvo Valm ja kirjanik Aapo Ilves kaaslannaga.
 Laulja ja plaadiesitluse soojendusartist Markus Riva paremal.
 Tuuli Rand ja ansambli Traffic laulja Silver Laas rääkimas viimase karvkattest.


 Näosaates kuulsuse tuule alla saanud Juss Haasma ja võluv lauljanna Elina Born.
 Muusik Stig Rästa koos Karinaga.
Elina Born

 Muusik Egert Milder, saatejuht Piret Järvis-Milder ja reporter Carola Madis.
 Noor ja andekas disainer Gita koos Tuuli ja visuaalikunstnik Mart Varesega peohoos.
 Raadiohääl Piret Laos vasakul
 Muusik Mihkel Mattisen ja personaaltreener Polina Mattisen selfie-kunsti harrastamas.
 Ilumessi korraldaja Katrin Pihela, stilist Zenja Fokin ja blogijast multitalent Paljas Porgand ehk Merilin Taimre.
 Lauljatar Getter Jaani rõõmsa fänniga.
 Armas lauljanna ja youtuber Ariadne paremal
 Khm, fotograaf ja moetoimetaja Meisi Volt enne üritust ja läbi osava Erlend Štaubi kaamerasilma :)))
 Esimene esineja, ülimalt nägus laulja Markus Riva.
 Teise esinejana astus üles duo Rainer Ild, kelle ajal ma lavale pildistama hiilisin. Muide, valgus oli kontserdil küll väga efektne, aga pakkus fotograafile kõvasti väljakutset ja pinget.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar