esmaspäev, 8. mai 2017

Teateid Kalamajast

Hoolimata sellest, et kevadpäike mu ümber juba särab ja kehal ka esimesed põletustriibud, siis riietuses paistan ma veel sügises olevat. Ma muidugi ei lase sellest end üldse häirida ning toon teieni jalutuskäigu Kalamajas, kus kaaslaseks Euroopa road tripi jaoks soetatud kasutatud hübriidkaamera Sony NEX-5R.
 Ruttu enne toast välja astumist haarasin kaasa mugava Kadri Kruusi kotikese, mis oma hea mahuga sobib nii punasele vaibale kui ka jalutuskäiguks, et mobiiltelefon, võtmed ja huulepulk kiirelt kaasa haarata.
 Kui minu enda edevusel ei ole piire, siis haarasin ka ise kaamera, et õhtused varjud Kalamaja puust majadel jäädvustada. Õhtune valgus on lihtsalt nii soe ja imeline!

 Kohalik kõuts, kes paistis olevat suhtlemisest ja poseerimisest samapalju huvitatud kui mina!

 Kevadisse sooja õhtusse sobib koos punaste juustega rokkima ka mu uus Make Up Store matt huulepulk Obiage Matte, mis püsib mõnusalt kaua peal.

Üks koht, kus ma Tallinnas seiklemisest ei tüdine, on kindlasti Patarei vangla piirkond. Olles kunagi aastaid tagasi seal majas ka fotograafile poseerinud, on jätnud see sünge ja räämas hoone minu hinge mõnusa mälestuste raja. Iga kord meenuvad kas päikeseloojangud rannas või mõni undreground pidu, kus hommikuni tantsu vihutud.




 Renoveeritud majade vahel kohtab agulivaibiga romanssi. Kuigi tundub, et kodulinn tihti enam kaamerat haarama ei inspireeri, siis tasub vahel argipäev unustada ja ka oma maja ümbruses turisti mängida. Avastamist on kindlasti veel! Mõleda vaid, mida vanalinna varjatud hoovid kõike veel varjavad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar